“تا ابد عاشقتم”


ghasedak bolori

 

  

تا ابد عاشقتم 

 

 

تو ستاره اي هستي در آسمان دلم كه هيچگاه خاموش نميشوي

 

تو خاطره اي هستي ماندگار در دفتر دلم كه فراموش نميشوي

 

هميشه تو را در ميان قلبم ميفشارم تا حس كني

 

تپشهاي قلبي را كه يك نفس عاشقانه برايت ميتپد

 

از وقتي آمدي بي خيال تمام غمهاي دنيا شدم

 

و تو چه عاشقانه شاد كردي خانه قلبم را

 

از وقتي آمدي گرم نگه داشتي هميشه آغوشم را ،

 

عطر تنت پيچيده فضاي عاشقانه دلم را

 

هميشه پرتو عشق تو در نگاهم ميتابد ، هميشه دلم به داشتن تو مي بالد،

 

دستانم دستان را ميخواهد و اينجاست كه گلويم ترانه فرياد عشق تو را ميخواند ،

 

دلم تو را ميخواهد، دلم تو را ميخواهد

 

به عشقت تكيه كرده ام سالها ، نترسيدم از جدايي و اشكها ،

 

عشق را آنگونه كه هست ديدم و تو را آنگونه كه بودي خواستم ،

 

تو را همين گونه كه هستي ميخواهم ،  

 

چون همين گونه مرا عاشق خودت كردي ،

 

همينگونه مرا اسير عشق و محبتهايت كردي

 

از وقتي آمدي ،آمدنت برايم يك حادثه شيرين در زندگي ام بود،

 

گرچه ميترسيدم از پايان راه اما همسفرت شدم تا اينجا كه رسيده ايم در كنار ماه....

 

چقدر براي داشتنت سختي كشيدم ، چقدر با دلتنگي هايت سر كردم و اشك ريختم ،

 

چقدر لحظه شماري ميكردم كه تو مال من شوي ، حالا مال من هستي و من بي نياز ،

 

براي داشتنت شب و روز كارم شده بود راز و نياز ...

 

نگاهم مال تو هست ، دلم گرفتار تو است ،

 

من تو را دارم و به هيچكس جز تو نمي انديشم

 

مال من هستي و همين است كه من زنده هستم ،

 

در قلبم هستي همين است كه هميشه شاد هستم

 

جنس نگاهت درخشان بود كه قلبم عاشق چشمانت شد،

 

و اينگونه همه روزهايم فداي يك روز با تو بودن شد،

 

و حالا ميخواهم تمام عمرم را فداي عشق بي پايانت كنم....

 

تو مثل و مانندي نداري ، تو فرشته اي و در قلبت جاي تاريكي نداري

تو ستاره اي هستي در آسمان دلم كه هيچگاه خاموش نميشوي.... 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 12:8 توسط hiva.m| |


Power By: LoxBlog.Com